Tuan Empunya Bl0g :)

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
Hey, this is my bl0g, so I have to say something about myself. Sometimes it is hard to introduce yourself because you know yourself so well that you do not know where to start with. Let me give a try to see what kind of image you have about me through my self-description. My parents gave me the name of Noor afifah Insyirah and I was born on May 20, 1994. I am a very caring and patient. I am also very easy to forgive all the wrong that was done by others. I'm not the kind of grudge. for information, I am very easy to shed tears ~sensitive~. I am very eager to make friends because of my friends my life without no draws. so, do not be shy, do not be afraid to be friends with me. :) Foll0w me ok !! I hope that my impression about myself and your impression about me are not so different. Here it goes. This is a brief introduction of myself. If you are interested in knowing more, read my articles or take a look at my picture. Do not expect too much, and keep your sense of humor.

Sunday, April 29, 2012

~ S.A.Y.A.S.A.Y.A.N.G.K.A.W.A.N.S.A.Y.A ~




 ~ madah buat sahabat ~

Ya Allah kiranya rasulMu bersahabat, 

kurniakanlah jua aku sahabat,

tapi biarlah sahabat-sahabat dari
l0r0ng-lor0ng yg mmbenarkanMu
seperti kbenaran AsSiddiq...

Biarlah sahabat-sahabat dari pintu-pintu ilmuMu
seperti Ali Karamallahuwajhah..

Ya Allah,

kiranya semua itu tidak layak buatku,

Aku bersyukur kerana dipertemukan sahabat yg 
SATU ini.

Mungkin padanya letaknya apa yang
aku impikan selama ini...

Tapi, jika aku seorang sahabat yang tak
menghargai,

Kau ampunilah d0saku dan Kau kurniakan
kegembiraan kepada sahabatku ini,

..Amin..

Hmm, tetibe, aku teringat plak kt kengkawan time kat 
sk0lah n PLKN dulu (nk stat scene sdeyh lanie). buat keje
 smua sme2 smpaikan nk msuk xtvt pape pun 
klau s0rang x ms0k, smua xnk ms0k jgak. terima 
ksih sbb trima aku seadanya... nsihat, tunjuk ajr, dan segala 
kenangan manis yg k0rang bg kat
aku, aku akn ingat smpai ble2 k.. m0ga ALLAH sntiasa
pelihara pershbtan kita.. nie ak tujukan madah
tuk k0runk smua yg prnah dan msih
mnjadi shbat akue...


haa~ ni la kwan kat sk0lahh...kmi mmg rpat sngat3..
mklumla 5 tahun
blajar skelas.. mcm deqbradeq dh.. 

~diMILchyRA~
diyah,milin,chyr0h,sara
..aku sayei sep mg..


nie lak d0rmate insyie..  cun melecun kan..ngeh3...
kami stu d0rm 5 thun tau.. mmg rpat sngat...

haa!! nie lu nk tau kwan baek time PLKN..
kami ~ ank2 nyet ~
hahahaha

aku syg k0rang ketat2 k...

kami stu bl0kk..hee~
suka duka kami k0ngsi bersama-sama :)




feetn0te: adkah msih ad waktu lgi utk aku mncri shbat yg b0leyh mmbwaku ke jlan yg diredh0i Allah???


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum...
sila la tnggalkan k0men kat cni!! satu pun jadi la !!
mekasih :)