Tuan Empunya Bl0g :)

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
Hey, this is my bl0g, so I have to say something about myself. Sometimes it is hard to introduce yourself because you know yourself so well that you do not know where to start with. Let me give a try to see what kind of image you have about me through my self-description. My parents gave me the name of Noor afifah Insyirah and I was born on May 20, 1994. I am a very caring and patient. I am also very easy to forgive all the wrong that was done by others. I'm not the kind of grudge. for information, I am very easy to shed tears ~sensitive~. I am very eager to make friends because of my friends my life without no draws. so, do not be shy, do not be afraid to be friends with me. :) Foll0w me ok !! I hope that my impression about myself and your impression about me are not so different. Here it goes. This is a brief introduction of myself. If you are interested in knowing more, read my articles or take a look at my picture. Do not expect too much, and keep your sense of humor.

Thursday, May 24, 2012

♥ MY I.C.A.M. ♥




hye ! hari nie rase terlebih rajin nak buat entry psal my bestfren smpai mati :) nme dye amilin a.k.a. icamm..haha..

nie dia ! icammm yg cntik, cun melecun gituhh dan errr dagunya yg.... haha

nak tahu knp pnggil dye icam?? sbb de s0mething dkat muka cute dye tu berbntuk macam nie ! haha.. sory sygg ! kami mmg rpat la.. rpat sesangat.. 5 tahun kelas skali ! mcam2 yg kami lalui bersama-sama.. suka, duka, smua ad.. really miss u la syg ! dah lme xjmpe dye nie, last jmpe time amek result spm.. tu pun skejap je.. ntah ble la dye nak dtang mlawat insyie dkat tganu nie.. ble ek amilin?? spe2 pembaca yg dpat matrik dkat pulau pinang tu leyh la jmpe dye sbb dye smbung kat ctu.. xsme la ngan insyie..huhu :((.. tp xpe ! u will always in my heart.. dye pun de bl0g.. lau sudi f0llow la skali bl0g dye nie kat SINI ! ok, dah xde pape nak ckap psal syg sy nie.. h0pe our relati0nship will last f0reverr.. muahhhhxx ! syg kamu ketat-ketat k..
*trima kasih dkat sy ye amilin sbb da pr0mote bl0g kamu..haha

ku bawa wajahmu , walau diriku jauhhhh !!!

2 comments:

  1. lola menjengah blog awak yang pink. blog lola [un pink gak.hehe ---> http://loladelova.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. insyie suke sngat pink nie.. sbb tu la hbes bnda lau leyh nak pink.. bl0g l0la pun cntikk gakk :)

      Delete

assalamualaikum...
sila la tnggalkan k0men kat cni!! satu pun jadi la !!
mekasih :)