Tuan Empunya Bl0g :)

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
Hey, this is my bl0g, so I have to say something about myself. Sometimes it is hard to introduce yourself because you know yourself so well that you do not know where to start with. Let me give a try to see what kind of image you have about me through my self-description. My parents gave me the name of Noor afifah Insyirah and I was born on May 20, 1994. I am a very caring and patient. I am also very easy to forgive all the wrong that was done by others. I'm not the kind of grudge. for information, I am very easy to shed tears ~sensitive~. I am very eager to make friends because of my friends my life without no draws. so, do not be shy, do not be afraid to be friends with me. :) Foll0w me ok !! I hope that my impression about myself and your impression about me are not so different. Here it goes. This is a brief introduction of myself. If you are interested in knowing more, read my articles or take a look at my picture. Do not expect too much, and keep your sense of humor.

Monday, December 26, 2011

PLKN kue !!

errmm.hri nie nak crite sal plkn r pl0p.. tnggal 1..2..3..4.. hari je lagi bleyh duk umah..huhu
lpas nie kna la hitamkan muke..waaa!!! td time duk 0n9, adik daf0dil msuk blik ckap " angah,p0smen
cari".daf0dil dah agak dah msti srat plkn smpai nim.. mmg btul p0m.. bkak la stu2 isi srat tuh..
dah la kna isi bnyak b0rang..had0iii


nie la nama kem PLKN daf0dil..kemas gituh!!haha


sbnarnya ai tu dah prgi r0und ngan femily kat kem nim.. n0t bad la.. tp jauh mcam jauh sngat la.. xpela, asal 
tmpat tu slamat..

j0m tinjau pan0rama n aktiviti yg de kat lam kem nie !!
haa!! nie p0ndok pak guard.. say hi!!haha
# p0yo je pak guard nim.. #

 haa!! nie plak tmpat rwatan lau skit r..

 nie r tmpat daf0dil tid0 nnti..

nie blik skit tau bkan katil bilik..haha

 makk!!tinggi nye!

 nie lak kwasan camping..
xjauh pun drpda kwsan kem.

 nie dwan..agak2 la kan ape yang daf0dil kna buat lam dwan nie?
hurmm...


 bestnye kayak!!
daf0dil shuke tau kayak nie..
lme dah x berkayak tau.
nnti bleyh la lpas gian..haha



 amik kau!! bnyak tul public ph0ne..haha
tp bgus r..xyah brebut nnti.. :)


 nie lak tandas tp pehal kecik sngat??


 lau k0runk nak tau nie la tmpat daf0dil nak kawad nnti
BARIS!!!BARIS!!!!!!SEDIA!!!!

cafe.

pe nie?? 
haa..nie la tmpat simpan b0t..

 . flying f0x .

ALLAHUAKHBAR!!
nie tmpat kami beribadat k.

 tsik nie buatan sndiri tau!


nie plak tmpat kami mmbasuh

yuhuuu!!! best w0o..

haa!! excited plak rse nak pg nie.. saba2 tinggal 4 hri je lagi..
cherating!!!!!wait 4 me yeah..

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum...
sila la tnggalkan k0men kat cni!! satu pun jadi la !!
mekasih :)