Tuan Empunya Bl0g :)

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
Hey, this is my bl0g, so I have to say something about myself. Sometimes it is hard to introduce yourself because you know yourself so well that you do not know where to start with. Let me give a try to see what kind of image you have about me through my self-description. My parents gave me the name of Noor afifah Insyirah and I was born on May 20, 1994. I am a very caring and patient. I am also very easy to forgive all the wrong that was done by others. I'm not the kind of grudge. for information, I am very easy to shed tears ~sensitive~. I am very eager to make friends because of my friends my life without no draws. so, do not be shy, do not be afraid to be friends with me. :) Foll0w me ok !! I hope that my impression about myself and your impression about me are not so different. Here it goes. This is a brief introduction of myself. If you are interested in knowing more, read my articles or take a look at my picture. Do not expect too much, and keep your sense of humor.

Tuesday, December 27, 2011

SHAHEIZY SAM !!


hye k0runk2 !!
hri nie daf0dil nak cite yg daf0dil de jmpe ngan shaheizy sam tau !! suke sngat5.. ngeh3.
k0runk tau tak katne daf0dil jmpe dye?? cube teka..
haa..narnyew daf0dil jmpe dye dkat stesen mnyak kat melaka.. xsngka pun tau dpat jumoe dye kat c2.
mmg excited gilew la time tertng0k muke dye tu..haha.. time tu adik2 ngan spupu nie dah mggila nk pegi
amik gambar tp time tu daf0dil xrase pun cam nak brgambar ngan dye.. s0, daf0dil tng0k je la bdak2 tu amik
gambar.. tngah2 duk sy0k tng0k tu tibe2 rse jel0us plak..hak3..lpas tu ape lg, daf0dil pun trun la buat
muka x tau malu n mntak amik gmbar..

haa.. nie la dye..
jgan jelous tau..hikhik

lpas amik gmbar nie trus je daf0dil upl0ad msuk fb.. dpat bnyak gak c0ment tu..haha
bnyak gak yg brbaur cemburu tu..haha.. tp rsenye 2 hri je ltak lam fb sbb tkut de yg ckap daf0dil 
nim belagak ke pe ke.. redh0 je la.. :)

nina pun amik ksemptan jgak tau..
#bia la x knal pun dngan spe dye bgamba tu..

nie adik daf0dil jgak..
eisya nme dye..
excited sngat leyh jmpe ngan shaheizy sam nim..

nie plak spupu spapat ngan adik2 daf0dil..
sengih je sume dpat bgambar ngan artis ye..

s0,buat k0runk2 yg bce p0st nie jgan jeles tau..hikhik.. nnti mne tau k0runk leyh jmpe ngan justin bieber plak ke..

5 comments:

assalamualaikum...
sila la tnggalkan k0men kat cni!! satu pun jadi la !!
mekasih :)