Tuan Empunya Bl0g :)

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
Hey, this is my bl0g, so I have to say something about myself. Sometimes it is hard to introduce yourself because you know yourself so well that you do not know where to start with. Let me give a try to see what kind of image you have about me through my self-description. My parents gave me the name of Noor afifah Insyirah and I was born on May 20, 1994. I am a very caring and patient. I am also very easy to forgive all the wrong that was done by others. I'm not the kind of grudge. for information, I am very easy to shed tears ~sensitive~. I am very eager to make friends because of my friends my life without no draws. so, do not be shy, do not be afraid to be friends with me. :) Foll0w me ok !! I hope that my impression about myself and your impression about me are not so different. Here it goes. This is a brief introduction of myself. If you are interested in knowing more, read my articles or take a look at my picture. Do not expect too much, and keep your sense of humor.

Friday, December 28, 2012

PERSIAPAN SEKOLAH ADIK-ADIK :D

annyong :D skolah dh nak buke ni.. so camne adik2 yang still skolah tu? hope semua persiapan dh buat yer adik2.. jgan last2 minit baru nk siapkan semua.. so, memandangkan hari ni tinggal 2 hari lagi before skolah start, insyie pun sibuk la jugak ngan persiapan sekolah adik2 tu.. maklumlaa, kakak mithali *errr? haha.. actually mmg insyie malas la nk kluar prgi bandar sbb mmg confirm jalan jammed terukk.. xsuke bersesak2 atas jalan tuu,, tp, demi adik2 terpaksala pergi jugak .. hihi. seperti yang insyie jangke, mmg jammed truk r jalan.. haishhh.. so, sementara nk tnggu smpai ke destinasi tu, smpat lagi la snapsnapsnap..haha

adik2 insyie pun same naik mcam kakaknye .. :D

so, pusing punye pusing, ronda punye ronda, finally siap jugak completekan barang kanak2 ribena tu.. ALHAMDULILLAH :) 

p/s : bukan gambar sebenar

untuk adik2 kat luar tu yang nak masuk skolah xlame lg ni, goodluck la akak ucapkan.. hope adik2 dpat mengubah diri adik2 untuk trus berusaha capai kejayaan yer :) hope success always be with us k.. chaiyookkk :D


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum...
sila la tnggalkan k0men kat cni!! satu pun jadi la !!
mekasih :)